• Nou festival cap a Banyuls de la Marenda ?

    Nou festival cap a Banyuls de la Marenda ?

     

     A aquest manifestació cultural, és gairebé segur que no hi haura cap film per desnunciar els 12 anys de saqueig de corall vermell català, aquest meravellós bosc de vida que generacions de banyulencs no segabam mai ni una branca menuda perqué aquest corall era la vida per els fons del mar !

    Malauradament els temps en canviat i els polítics i altres responsables d'avui en deixat fer ( contra quina recompensa?) els pescadors assassíns que venien de Provença aón avian desertificat els funs d’allà i tot aixó per diners !  

    Cap documentarais no desnunciara el massacra d’aquest bosc de corall vermell (diuen que ha d'anar a més de 50 m per en trobar encara mes jo no m’ho crec !) ni no dira que ha fet perdre el seu encant a la reserva Banyulenca perqué moltes espècies ja han desapareguts o desapareixeran per falta d'abric natural ! 

    Aquest actes criminals que han perdurat desde mes de 12 anys cap fims documentari no ho desnunciara ! 

    Aquí tot hi és sobre aquesta mala cosa http://marguerite.aroles66.free.fr  mes en francès.  

    He fet el qu’hé pogut per desnunciar aquest massacrà mes ningus n'ho s'ha mogut !  

    En 2006 en Moly m’ha enganyat d’una manera indigna diguen que el prefect de regió havia interdit de continuar collir el corall vermell i jo com una tonta el soc cregut ! Es anys mes tard quant a sahit la petició de Cerverà qu’hé comprès qu’aquest mal homa de Moly, que continua de tenir responsabilitats al CG com vice-president delegat al mar (Mare de Deu quina epoca !) m’havia fotut una mentida tant grossa com el ... mes era massa tard perqué la malaltia m’empedia de començar una nova batalla. Quina pena !! 

    I a Banyuls els quatre gats de banyulencs que queden són fayats, perqué podeu creure quels avant-passats haurien fet fujir els lladres provençals a cop de rocs i potser un o dos i hauria deixat la pell, mes avui no hi ha mes homes com aixó, no hi ha que caguets que tenen pou de tot ... soc disgustada ! 

    Mes com Banyuls és la meva Terra no la vui deixar morir per cause dels francès et dels traïdors i donc tot el que pot fer quels joves se poderan cadar a casa i no s’en anar per trobar feina jo ho sostindré ...tanmateix la cosa no m’agradi ! 

    la vida és aixins tením de triar entre la cosa la menos dolenta ... que farèm ? 

      

     

     

    « CONCERT A PERPINYÀ »
    Yahoo!

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :